Toteutamme laadukkaat WordPress-verkkosivut yrityksille.
Verkkosivut on yritykselle yksi tärkeimmistä markkinointialustoista. Verkkosivuista on tullut suuri osa asiakkaan digitaalista ostopolkua. Asiakas tutustuu verkkosivuun melkein aina ennen ostopäätöstä.
Myös yrityksien välisessä kaupanteossa verkkosivuston rooli on kasvanut. Useat mieltää verkkosivuston btob-liiketoiminnassa ainoastaan yrityksen käyntikortiksi, mutta todellisuudessa pelkällä ns. käyntikorttisivulla asiakkaan luottamusta ei voiteta. On tärkeää että verkkosivu ja yritys sen takana esiintyy edukseen verkkosivuillaan ja tarjoaa ostajalle riittävät referenssit ja tiedot palvelusta ostopäätöksen tekemiseksi.
Verkkosivuston rooli digitaalisessa mainonnassa on myös suuri. Digitaalinen mainonta ohjataan lähes aina verkkosivustolle. Mainonnan laskeutumissivun kokemus ja sisältö vaikuttaa mm. mainonnan hintaan. Lisäksi verkkosivuston kautta mitataan osaa digitaalisen mainonnan onnistumisesta.
Brand Team Finland Oy rakentaa yrityksille myyviä ja laadukkaita verkkosivustoja, joissa sisältö ja mainonnan työkalut ovat otettu huomioon.
Verkkosivujen rakentaminen sisältää useita toimenpiteitä.
Ensimmäisenä yrityksen tulee miettiä sopiva domain, eli www-osoite millä yritys halutaan esiintyvän verkossa.
Domain tilataan usein samalta palveluntarjoajalta palvelinverkoston kanssa. Domaineja ja palvelin tilaa yritys voi hankkia esimerkiksi osoitteesa: www.domainhotelli.fi.
Palvelimelle on tarjolla erilaisia ja eri kokoisia palveluita, joista yrityksen tulee valita heille sopivin. Me neuvomme asiakasta oikean domainin ja palvelimen hankintaan.
Palvelinympäristön tulee tukea WordPressiä. Me asennamme WordPressin palvelimelle. WordPress on verkkosivujen julkaisujärjestelmä jonka avulla verkkosivu rakennetaan ja ylläpidetään.
Eniten työläin vaihe verkkosivujen suunnittelussa on ilmeen ja sisällön suunnittelu. Näistä etenkin sisällön suunnittelussa tarvitsemme jonkin verran yrityksen apua. Tunnemme usean toimialan hyvin, mutta kaikkia toimialoja ja toimialojen sanastoa on mahdotonta oppia.
Sisällön ja ilmeen suunnittelun jälkeen alamme rakentamaan sivustoa. Sivuston rakentamisessa asennamme sivulle analytiikka ja mainostyökalut, sekä huolehdimme verkkosivuston sisällön hakukoneoptimoinnista.
Lopuksi annamme asiakkaalle käyttöönottokoulutuksen, jonka avulla asiakas pystyy itse päivittämään tietoja verkkosivustolle. Autamme asiakasta myös verkkosivun päivityksessä.
Verkkosivujen yksi tärkeä kriteeri asiakkaiden ja hakukoneiden silmissä on sivuston nopeus.
On tärkeää, että sivusto latautuu kokonaisuudessa nopeasti, sillä elämme kiireisessä maailmassa ja asiakas jatkaa matkaansa seuraavalle sivulle jos hän ei saa tarvitsemaansa tietoa tarpeeksi nopeasti.
Verkkosivuston nopeuteen vaikuttaa mm. palvelinverkoston koko ja vastausnopeus, sivuston tekninen toteutus, sivuston optimointi. Lisäksi nopeuteen vaikuttaa esimerkiksi tiedostokokojen optimointi kuvissa ja muissa tiedostoissa joita sivuille halutaan tuotavan.
Laadukas mielikuva yrityksestä vaikuttaa myönteisesti ostopäätökseen. On tärkeää että asiakas vakuuttuu saapuessaan verkkosivustolle.
Verkkosivuston tulee vastata nopeasti ja selkeästi asiakkaan tarpeeseen. Yrityksen palveluntarjonta tulee näkyä sivuilla selkeästi ja mahdollisimman kattavasti, jotta asiakas tietää mitä lisäarvoa juuri teidän yritys asiakkaalle tarjoaa.
Laadukas ilme rakennetaan käsikädessä yrityksen muun yritysilmeen kanssa. Näin yrityksenne brändi pysyy linjakkaana koko brändityön läpi.
Useissa liiketoiminnoissa verkkosivujen vierailumäärä korreloi suoraan toteutuneeseen kauppaan. Verkkosivujen kävijämääriä, sekä kävijöiden toimintoja sivustolla on täten syytä tutkia ja optimoida sivustoa analyysien mukaan.
Verkkosivuston liikenteen seuraamiseen on olemassa useita eri työkaluja, joista suosituin on Googlen tarjoama Analytics ohjelma. Analytics kertoo analytiikkaa verkkosivuvierailijoiden käyttäytymisen lisäksi, myös kävijän demografisista tiedoista esimerkiksi: sukupuolesta, iästä, paikkakunnasta ja maasta.
Digimainontaa varten sivustolle tulee asentaa Google Ads:in työkalut, jonka mukaan voidaan seurata ja optimoida Google-mainontaa. Lisäksi Meta tarjoaa oman työkalunja Facebook ja Instagram-mainonnan kohdentamiseen ja mittaamiseen.
Mainostyökalujen avulla voidaan esimerkiksi seurata verkkosivulla vieraillutta ja tarjota hänelle mainossisältöä muissa medioissa, esimerkiksi sosiaalisessa mediassa.
Mainontaan on olemassa myös useita muita työkaluja. Jos haluatte mitata jotain tiettyä asiaa sivuiltanne, kannattaa siitä mainita meille suunnitteluvaiheessa niin osaamme vastata onko asian mittaaminen teidän sivustollanne mahdollista.
Verkkosivusto toteutetaan aina asiakkaalle.
Meidän tärkein huomion aihe on, että rakennamme sivuston niin että se on myös teidän päivitettävissä helposti. Otamme huomioon, että kaikki eivät ole koodareita ja rakennamme sivuston WordPress alustalla niin että sivuston rakentaminen ja päivittämien on helppoa.
Järjestämme asiakkaillemme myös käyttöönottokoulutuksen verkkosivuihin, jossa kerromme asiakkaallemme keskeisimmät asiat verkkosivuston päivittämisestä ja toiminnasta.
Autamme asiakasta sivuston kanssa myös yritystoiminnan arjessa tarjoamalla asiakkaillemme mm. ylläpitopalveluita, sekä verkkosivuston sisällöntuotannon palveluita.
Verkkosivusto palvelee asiakkaitanne myös aukioloaikanne ulkopuolella.
Verkkosivusto on yrityksenne myyjä joka tekee töitä ja kertoo asiakkaille palveluistanne arjen jokaisena ajankohtana.
Myynnin lisäksi verkkosivusto voi toimia myös yrityksenne asiakaspalvelijana. Asiakaspalvelua ja asiakaskokemusta parantaa automaatiset Chat botit, jotka antaa asiakkaillenne vastauksia yleisimpiin kysymyksiin. Lisäksi Chat botin avulla voidaan tavoitella asiakkaan yhteystietoja, jotta voitte opastaa asiakastanne uudelleen aukioloaikojenne sisällä.
Yksi WordPressin vahvuuksista on sen lisäosa WooCommerce. WooCommerce on verkkokauppa alusta, jonka kautta yrityksenne pystyy myymään ja markkinoimaan tuotteitaan verkkokaupassa.
WooCommerce-verkkokauppa on helppokäyttöinen ja täysin räätälöitävissä asiakkaan tarpeeseen. Verkkokauppaan on mahdollista asentaa maksuvaihtoehdoiksi kaikkien yleisimpien palveluntarjoajien maksuvaihtoehdot esimerkiksi: Klarna, Paypal yms. Palveluntarjoajien kautta on saatavilla myös erilaisia rahoitusvaihtoehtoja tuotteille ja palveluille.
Verkkokauppa voidaan toteuttaa sivustolle myös jälkiasennuksena. Jos käytössänne on jo valmiiksi WordPress-verkkosivusto, voitte ottaa sivustolla käyttöön myös verkkokauppaosion. Verkkokaupan avaamisessa on kuitenkin huomioitava muutamia asioita esimerkiksi palvelimen osalta, mutta neuvomme näistä tarkemmin asiakasta kun verkkokauppaprojekti sivustolle aloitetaan.
Ota yhteyttä tai jätä soittopyyntö:
Tämä verkkosivu käyttää evästeitä. Jatkamalla sivun selaamista hyväksyt evästeiden käytön.
OK